Nume:
EMIRIS CONSULT - SERVICII COMPLETE SSM, PSI - CONSULTANTA JURIDICA - AUTORIZARI OPERATORI ECONOMICI - BUCURESTI
E-mail:
ema.iris@yahoo.com
E-mail 2:
dmediere@gmail.com
Telefon:
0723.327.207
Telefon 2:
0730.124.661
Adresa:
Bucuresti, Sector 4

EMIRIS CONSULT - SERVICII COMPLETE SSM, PSI - CONSULTANTA JURIDICA - AUTORIZARI OPERATORI ECONOMICI - BUCURESTI
SSM - Securitate si Sanatate in Munca Bucuresti Sector 4

SSM - Securitate si Sanatate in Munca

Detalii

   Suntem o echipa de experti specializati in implementarea muncii in siguranta. Planurile dezvoltate de noi sunt personalizate astfel incat sa se potriveasca fiecarui client in parte, fie ca este o firma mica, fie ca este vorba de o corporatie cu mai multe puncte de lucru.
   In cei peste 15 ani de activitate am dat dovada de corectitudine, etica in afaceri, profesionalism, confidentialitate si rapiditate in tratarea problemelor, pentru a gasi cele mai bune solutii adaptate cerintelor clientilor nostri. Ne bazam pe o comunicare deschisa si continua, fiind orientati catre client, pentru a actiona in interesul companiei dumneavoastra.
   Orice societate, prin intermediul reprezentantului legal, este obligata conform Legii 319/2006 sa dispuna toate masurile tehnice si organizatorice de protectia muncii, prevenire si stingere a incendiilor, masuri ce se impun in urma evaluarii de risc efectuata la punctul de lucru sau sediul lucrativ.
   EMIRIS CONSULT, in calitate de expert Servicii SSM-PSI-SU, va oferim asistenta tehnica cat si documentatia necesara pentru a intra in legalitate si pentru a evita amenzile organelor de control competente.

 

NU AVETI TIMP, EXPERIENTA, RESURSE?
VA ENERVEAZA BIROCRATIA?
VRETI SA ELIMININATI RISCURILE?

Contactati-ne si va ajutam sa rezolvati toate aceste probleme:


0723.327.207
0730.124.661

 

Servicii

Consultanta SSM
  Pachetul SSM include urmatoarele facilitati:
- Decizii de numire in domeniu
- Efectuarea instructajului introductiv general si la locul de munca
- Intocmirea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca pe functii
- Plan de prevenire si protectie in urma realizarii evaluarii riscurilor de accidentare
- Oferirea serviciilor de consultanta pe intreaga perioada a colaborarii
- Reprezentarea companiei in relatiile cu organele abilitate ITM
- Oferirea serviciilor de consultanta in caz de accidente de munca
- Evaluari riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala
- Actualizarea anuala a planului de preventie si protectie

 

Evaluarea riscurilor/Analiza de risc SSM
   Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii:
- cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii;
- in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva;
- in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii.


   Angajatorul are obligatia generala de a asigura starea de securitate si de a proteja sanatatea lucratorilor.
   Evaluarea riscurilor are drept obiectiv sa permita angajatorului adoptarea masurilor de prevenire/protective adecvate cu referire la prevenirea riscurilor profesionale, informarea lucratorilor, formarea lucratorilor, implementarea unui sistem de management care sa permita aplicarea efectiva a masurilor de protectia muncii. Intocmim evaluari de riscuri in baza identificarii pericolelor existente, folosind motoda clasica I.N.C.D.P.M.
   Principiul metodei presupune identificarea tuturor factorilor de risc din locul de munca analizat pe baza unor liste de control prestabilite si cuantificarea dimensiunii riscului pe baza combinatiei dintre gravitatea si frecventa consecintei maxim previzibile.
   In cadrul unei organizatii evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesonala este esentiala pentru prevenirea intamplarii accidentelor de munca si asigurarea unui mediu de lucru sigur si sanatos.

 

Audit de conformitate
  Auditul securităţii şi sănătăţii în muncă (S.S.M.) se efectuează la cererea beneficiarului, este necesar în vederea diagnosticării sistematice a stării de conformitate a sistemului de management a organizaţiei, în raport cu prevederile legale în domeniul S.S.M.
Scopul principal al auditului S.S.M. este de a stabili şi evalua acţiunile corective necesare pentru eliminarea deficienţelor şi pentru a identifica căile de îmbunătăţire a sistemului de management de securitate şi sănătate în muncă.
   Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, vă oferim solutii de realizare ale auditului de securitate şi sănătate în muncă, respectiv:
   Audit de conformitate cu prevederile legislaţiei în domeniul S.S.M., ce cuprinde:
-verificarea conformităţii documentaţiei;
-verificarea cunoaşterii şi aplicării de către angajaţi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
-verificarea respectării cerinţelor minime ale locurilor de muncă;
-verificarea respectării cerinţelor minime privind mediul de muncă;
-verificarea respectării cerinţelor minime referitoare la semnalizarea de securitate;
-verificarea respectării cerinţelor minime referitoare la utilizarea echipamentelor IT;
-verificarea respectării cerinţelor minime referitoare la manipularea manuală a maselor;
-verificarea respectării cerinţelor minime referitoare la echipamentele de muncă;
-verificarea respectării cerinţelor minime privind echipamentele individuale de protecţie;
-verificarea respectării cerinţelor minime referitoare la supravegherea sănătăţii lucrătorilor;
-verificarea respectării cerinţelor minime privind protecţia maternităţii;
-verificarea respectării cerinţelor minime privind şantierele temporare şi mobile.

 

Coordonare santier
  Coordonarea unui santier din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca, reprezinta aplicarea principiilor generale de prevenire si protectie precum si asigurarea securitatii lucratorilor in cadrul unui santier de constructii, pe toata durata desfasurarii activitatii, incepand din faza de proiectare si pana la finalizarea lucrarilor.
   Prin experienta dobandita de-a lungul anilor, prin implicarea in proiecte de constructii cu nivel ridicat de complexitate si prin personalul specializat in astfel de activitati, va oferim servicii de coordonare santier in conformitate cu prevederile HG 300/2006, privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pe şantierele temporare şi mobile, la cel mai ridicat nivel de profesionalism.

 

Consultanta in situatii de urgenta (PSI-SU) si protectie civila (PC)
  Asiguram consultanta conducerii institutiei/operatorului economic pe probleme de PSI-SU si PC, coordonam intreaga activitate de prevenire, protectie si interventie in situatii de urgenta, precum si restabilirea situatiei de normalitate.
   Pregatirea pentru protectia civila cuprinde pregatirea salariatilor, pregatirea serviciilor pentru situatii de urgenta, pregatirea personalului cu functii de conducere pe linia protectiei civile, precum si a personalului de specialitate.

PSI - SU

-instruirea si testarea salariatilor;
-organizare si responsabilitati PSI;
-planuri de interventie;
-registre pentru evidenta permiselor de lucru cu focul;
-instructiuni proprii;
-evidenta exercitiilor de alarmare, evacuare si stingere;
-grafic intretinere verificare centrala termica;
-dispozitii privind reglementarea fumatului in cadrul societatii si a lucrului cu foc deschis;
-dispozitii privind masurile pe timp de canicula;
-testare anuala PSI;
-verificare stingatoare.

 

Buletin PRAM
   PRAM inseamna o verificare a prizelor de impamantare si paratraznetelor.
   Principalele scopuri ale verificarii PRAM sunt: prevenirea electrocutarii personalului care utilizeaza instalatiile electrice si echipamentul de lucru, prevenirea incendiilor, precum si prevenirea distrugerii aparaturii electrice si electronice. Pentru intocmirea buletinului PRAM, masurarea va fi efectuata de catre electricieni autorizati, care dispun de aparatura  ce corespunde din punct de vedere metrologic.
   Verificarile sunt facute pe profilul de activitate al operatorului economic.
   Este interzisa punerea sub tensiune a instalatiei, utilajului sau echipamentului care nu a corespuns la una dintre aceste verificari.
   Legislatia in domeniu stipuleaza ca instalatiile sau echipamentele de munca electrice trebuie sa fie verificate la receptie, inainte de punerea in functiune si apoi periodic in exploatare, precum si dupa fiecare reparatie sau modificare.

 

   Medicina Muncii si Cursuri de Prim-Ajutor
   Medicina muncii este specialitatea medicala care studiaza relatia om – munca, adaptarea omului la munca si adaptarea muncii la persoana care o efectueaza.
   Legislatia in domeniu stabileste cerintele minime pentru supravegherea sanatatii lucratorilor fata de riscurile pentru securitate si sanatate, pentru prevenirea imbolnavirii lucratorilor cu boli profesionale cauzate de agenti nocivi chimici, fizici, fizico-chimici sau biologici, caracteristici locului de munca, precum si a suprasolicitarii diferitelor organe sau sisteme ale organismului in procesul de munca.
   In Codul Muncii este prevazut faptul ca angajatorii au obligatia sa asigure accesul salariatilor la serviciul de medicina muncii.
   Controlul  de medicina muncii se face obligatoriu inainte de a incepe activitatea si periodic in functie de domeniul de activitate si de riscurile existente. Rolul acestui serviciu este de a confirma ca starea de sanatate a angajatului este corespunzatoare pentru desfasurarea activitatii la locul de munca. Putem spune ca sunt anumite posturi de lucru care necesita o indeplinire complexa a unor atributii de munca, unde starea de sanatate a angajatului este  vitala.

 

Consultanta juridica si reprezentare in instanta

Suntem capabili sa facem fata oricarui tip de litigiu sau solicitare venita din partea dumneavoastra.
Oferim solutii legale pentru:


DREPT COMERCIAL
- asistarea sau reprezentarea la negocieri de contracte si tranzactii;
- intocmirea si atestarea de contracte comerciale;
- infiintare, dizolvare, lichidare si radiere societati comerciale;
- redactare, reziliere, anulare, executare, raspundere civila;
- asistenta in vederea recuperarii creantelor de la debitori;
- consultanta in domeniul executarii silite in cazul societatilor comerciale;
- consultanta, asistenta juridica si reprezentare in litigii comerciale;
- modificari in structura sau activitatea firmei;
- consultanta, asistenta juridica si reprezentare in litigii comerciale;
- obtinerea autorizatiilor de functionare de la toate institutiile publice: intocmire documentatii, obtinere inscrisuri, interfata autoritati si reprezentare

DREPT CIVIL
Obligatii:
- dare in plata
- ordonante de plata

Raspundere delictuala
-accidente de circulatie si alte fapte ilicite
-anulare proces-verbal de contraventie

Drept de proprietate
-Actiuni in revendicare
-Actiuni in constituire sau reconstituire drept de proprietate pe legea 10, dreptul comun ori alte legi speciale pentru imobilele preluate abuziv
-Despagubiri in caz de expropriere

Anulari decizii nelegale
-de la ANAF sau de la alte institutii ce va nedreptatesc
-de la angajator in caz de concediere
 Pentru informatii suplimentare si pentru a programa o intalnire, nu ezitati sa ne contactati!

 

Autorizari operatori economici

   Serviciile pe care vi le oferim sunt complexe si ne propunem sa va ajutam cu orice tine de noi.
   In acest fel, veti scapa de grijile obtinerii actelor necesare pentru ceea ce doriti sa construiti (obtinerea avizelor de orice tip pana la finalitate respectiv proces verbal de receptie) sau sa demolati, sa demarati ca si obiect de activitate (cod CAEN), sa autorizati ISU orice fel de cladire raportat la obiectul de activitate desfasurat in condiţii perfect legale (obtinere pdv/acord/aviz/autorizatie ISU), sa obtineti autorizatii speciale raportat la obiectul de activitate precum si consultanta in domeniul mediului, DSP, DSV, gospadarirea apelor, accept de evacuare si altele.
  

   Va stam la dispozitie cu orice informatii aveti nevoie!

 

 

 

© 2019 Copyright by ssm-romania.ro